The Scandalous Four
Penelope tvingas gifta sig med Jonathan, men det finns ingen attraktion mellan dem. Faktum är att Jonathan är mer intresserad av att tillbringa tid med betjänten än med sin fru. Penelope finner ett sätt att återförenas med sitt livs kärlek och lyckas anställa honom som trädgårdsmästare. Två hemliga affärer i ett hushåll leder snart till stora skandalösa situationer.