Tarzan II
Innan han blev djungelns konung var Tarzan bara en ung pojke som försökte passa in. När han en dag råkar utsätta sin familj för fara bestämmer sig Tarzan för att de får det bättre utan honom.
Innan han blev djungelns konung var Tarzan bara en ung pojke som försökte passa in. När han en dag råkar sätta sin familj i fara bestämmer sig Tarzan för att de får de bättre utan honom, och ger sig av. När han träffar den mystiska Zugor lär han sig att vänner och familj är viktigast av allt.