Maleta de Marta, La
"Hemsökt av en brutal attack från sin ex-man gömmer sig Marta av rädsla när han släpps ur fängelset. Denna dokumentär visar hennes dagliga kamp med traumat. Samtidigt hjälper psykoterapeuten Harald män att göra sig av med våld och blottlägger rötterna till deras aggression. "