Kalles ungdomskälla
När han reser med sina brorsöner stannar Kalle vid ”ungdomskällan” och lurar ungarna att tro att han är bebis igen. Men han blir intrasslad med en aggressiv alligatormamma och hennes ungar, och gör en snabb sorti med brorsönerna.