Liv och Maddie
Serien handlar om de smarta och kvicka femtonåriga enäggstvillingarna Liv och Maddie och deras sammansvetsade familj (yngre bröder Joey och Parker, och föräldrarna Pete och Karen).
Serien handlar om de smarta och kvicka femtonåriga identiska tvillingarna Liv och Maddie och deras sammansvetsade familj (yngre bröder Joey och Parker, och föräldrarna Pete och Karen). Som en enastående elev och skolans basketfenomen, stiger Maddies popularitet... det vill säga tills Liv, en populär TV-stjärna vars framgångsrika serie precis avslutats, gör en triumfatorisk återkomst till deras Wisconsin-skola. Något som komplicerar deras tonårsliv ännu mer är att bägge deras föräldrar jobbar på skolan.