Ma Voix T'accompagnera
Fabienne Roelants och Christine Watremez, narkosläkare på St Luc-kliniken i Bryssel, är bland de mest kända specialisterna inom kirurgisk hypnos. Deras röster vägleder tankar och kan återskapa verkligheten. Som utövare vårdar de läkar-patientrelationer som ofta skadas av modern medicin och bjuder in våra fantasier att ta huvudrollen på operationsavdelningarna.