5 Seconds of Summer - So Perfect
Från en blygsam start i Sydney till utsålda arenor världen över – detta är historien om 5 Seconds of Summer. Följ Luke, Michael, Calum och Ashton på deras raketliknande uppgång från anonymitet till superstjärnestatus, där de bevisar att de är mer än bara "ett pojkband".