Private Life - Part II
Barcelona 1929–1931. Världsutställningen har öppnat och staden präglas av storslagen prakt och hänsynslöst slöseri – en glansperiod som snart krossas av börskraschen 1929. "Vida privada" berättar om tre generationer i en familj och speglar Barcelonas borgerliga dekadens i början av 1900-talet.