Ibiza Occidente
I hjärtat av den elektroniska musikens Hollywood ligger Ibiza, där musiker, DJ:s och arrangörer skapar ett intrikat underhållningsscenario. Genom "nio och en halv musikhistorier" erbjuder filmen glimtar in i denna livliga värld och utforskar teman som nöje, sex och frihet. Ibiza fungerar både som bakgrund och inspiration, där musiken vävs samman med livets berättelser.