Death of a Gentleman
Två cricketjournalister, oroade över sportens framtid, inleder en granskning av Test-cricketens tillstånd. Det som börjar som en passionerad undersökning utvecklas till avslöjandet av en omfattande konspiration – med rötter i sportens högsta maktsfärer – som hotar att underminera spelets själva kärna.