Huellas Del Samurai, Las
Efter århundraden av tystnad kommer en grupp människor från flodstaden Coria del Rio att upptäcka att en av nycklarna till dess historia finns i de avlägsna östländerna, i livet hos en samuraj på jakt efter upprättelse.