Thunderbolts*
Marvel Studios samlar ett okonventionellt team antihjältar med Yelena Belova, Bucky Barnes, Red Guardian, Ghost, Taskmaster och John Walker. Efter att de fastnat i en dödsfälla som iscensatts av Valentina Allegra de Fontaine, måste de här desillusionerade utstötta ge sig ut på ett farligt uppdrag. När de tvingas konfrontera de mörkaste hörnen av sitt förflutna, kommer den här dysfunktionella gruppen då slitas isär, eller finna försoning och förenas innan det är för sent?