Beyond
Holden, en ung man som vaknar efter ha legat i koma i 12 år, upptäcker att han har nya talanger som får honom att hamna mitt i en farlig konspiration. Holden måste försöka ta reda på vad som hände honom under de här 12 åren, hur man överlever i en förändrad värld och svara på frågan: varför hände detta honom?