Barry & Joan
Barry och Joan Grantham, brittiska original, förkroppsligar vaudevillens arv i över 70 år. Sedan 1948 har de undervisat, dansat och agerat bredvid brittiska storheter inom film- och teater. Som de sista av sin tid brinner de för att föra vidare sitt vaudevilliska arv till kommande generationer.