Nutcrackers
Precis när Mike (Stiller) är på väg att avsluta sin karriärs största affär, dras han bort från sitt ungkarlsliv i storstaden till en gård på landsbygden i Ohio för att hjälpa sina syskonbarn som nyligen blivit föräldralösa hitta ett nytt hem.