The Inhumans
Efter att den kungliga familjen av inhumaner är splittrade av en militärkupp undkommer de med nöd och näppe till Hawaii där de hälsas välkomna med överraskande interaktioner med den prunkande världen och mänskligheten. Nu måste de hitta ett sätt att återförenas och återvända till sitt hem innan deras sätt att leva förstörs för alltid.