Tummelisa
Denna nyversion av den klassiska sagan handlar om en hjältinna i miniatyr som undviker olika varelsers klor för att kunna återförenas med sin prins Cornelius.
Denna nyversion av H.C. Andersens klassiska saga handlar om en hjältinna i miniatyr som undviker klorna från olika paddor, mullvadar och skalbaggar för att kunna återförenas med sin prins Cornelius.