Operation Bäver: Vildmarkskamera
Välkommen till Disney och Pixars "Operation Bävers" "naturkamera", där livet i gläntan rullar på vare sig nån tittar eller inte. Det är timmar av kontinuerligt filmmaterial och ljud från gläntan. Du kommer att se löv falla, vatten flöda, Lojje ta det piano, Ödlan Tom lattja runt, Kung George piffa till sig, Mabel leva ut sin dröm och andra invånare dansa som om ingen såg på. Berätta bara inte att du såg dem.