Miraculousvärlden: London – Vid tidens slut
Marinette, nu Chronobug, samarbetar med Bunnyx för att besegra en mystisk motståndare som reser i tiden… och känner till Ladybugs hemliga identitet.
För att rädda framtiden från ett fasansfullt öde, måste Marinette bli Chronobug och samarbeta med Bunnyx för att besegra en mystisk motståndare som reser i tiden. Vem är den här superskurken, och varför är den besatt av att avslöja Marinettes hemliga superhjälteidentitet? Marinettes enda hopp är att besegra sin nya motståndare för att förhindra att det är kört, både för Ladybug och för själva tiden!