Drama, Skräck
På en svår resa mot att finna frihet konfronteras Sethe med hemligheterna som plågat henne i åratal. Då kommer en gammal vän från förr oväntat in i hennes liv igen. Med hans hjälp kan Sethe kanske äntligen upptäcka vem hon egentligen är.