Avengers : Endgame
Den episka sista delen av den kritikerrosade Infinity Saga där Avengers ställs emot Thanos i ett dramatiskt showdown. Efter att förödande händelser utplånade halva världens befolkning kämpar de återstående hjältarna för att ta sig framåt. Men de måste jobba tillsammans för att återställa ordning och harmoni i universum och föra tillbaka sina nära och kära.