Black Panther: Wakanda Forever
Drottning Ramonda, Shuri, M'Baku, Okoye och Dora Milaje-krigarna kämpar för att skydda sin nation mot ingrepp från världsmakter efter kung T'Challas död. Medan Wakandas folk påbörjar ett nytt kapitel måste hjältarna, tillsammans med War Dog Nakia och Everett Ross, försöka skapa en ny framtid för kungariket Wakanda.