Piff och Puff - Räddningspatrullen
Piff och Puff bor bland seriefigurer och människor i dagens Los Angeles, men deras liv ser annorlunda ut nu. Det har gått årtionden sedan deras framgångsrika TV-program avslutades, och de tidigare vännerna har gått skilda vägar. Men när en tidigare kollega dyker upp på ett mystiskt sätt måste de gå tillbaka in i sina detektivroller från Räddningpatrullen för att rädda sin vän.
"Piff och Puff: Räddningspatrullen" är en efterlängtad comeback efter 30 år, där vi träffar de tidigare stjärnorna från Disneys eftermiddagsprogram i dagens Los Angeles. I denna actionkomedi som är en hybrid mellan live action och CG-animation bor Piff och Puff bland seriefigurer och människor i dagens Los Angeles, men deras liv ser annorlunda ut nu. Det har gått årtionden sedan deras framgångsrika TV-program avslutades, och Piff (röst av John Mulaney) har vant sig vid ett förortsliv som försäkringssäljare. Samtidigt har Puff (röst av Andy Sandberg) genomgått CGI-kirurgi och jobbar på nostalgimässor i ett desperat försök att återuppleva sina glansdagar. När en tidigare medarbetare plötsligt dyker upp på ett mystiskt sätt måste Piff och Puff reparera sina brutna vänskapsband och gå tillbaka in i sina detektivroller från Räddningspatrullen för att rädda sin vän.