En Shopaholics bekännelser
Becky Bloomwood (Isla Fisher) bor i glamorösa New York City. Hon vill desperat ha ett jobb hos en berömd modetidskrift, och ett steg på vägen är att börja skriva en krönika om privatekonomi för en systerpublikation. Till hennes överraskning blir krönikan en framgång, och hon faller pladask för sin överarbetade men stiliga chef (Hugh Dancy). Men Becky har en hemlighet som kan förstöra allt. Denna romantiska komedi är ett absolut måste och en film du kommer att förälska dig i många gånger om.