Fresh
FRESH följer Noa, som träffar den förföriska Steve i en mataffär och – med tanke på hennes frustration över dejtingappar – tar en chans och ger honom sitt nummer. Efter deras första dejt blir Noa förälskad och accepterar Steves inbjudan till en romantisk weekendresa, bara för att upptäcka att hennes nya käraste har dolt en del ovanliga aptiter.