Spökhuset
Med hjälp av det övernaturliga mediet Madame Leota måste en fastighetsmäklare och hans familj kämpa för att bryta Gracey Manors gamla förbannelse.
Eddie Murphy i huvudrollen som en fastighetsmäklare vars familj möter 999 bistert grinande spöken i läskiga gamla Gracey Manor. Med hjälp av det övernaturliga mediet Madame Leota ger de sig in i en dråplig kamp för att bryta Gracey Manors gamla förbannelse… innan klockan slår 13.