God Forbid: The Scandal That Brought Down a Dynasty
En poolskötare i Miami fångas upp i en sju år lång affär med en charmerande äldre kvinna och hennes make, den evangeliska Trump-anhängaren Jerry Falwell Jr. Han blir alltmer intrasslad i paret Falwells till synes perfekta liv.