Elio
I det här intergalaktiska äventyret fullt av missöden får vi möta Elio, en underdog med livlig fantasi som av misstag råkar strålas upp till Communiverse. Elio blir felaktigt identifierad som jordens ambassadör i resten av universum och måste skapa nya band med excentriska utomjordiska livsformer, överleva en rad svåra prövningar och på något sätt upptäcka vem han verkligen är ämnad att vara.