Wall-E
Res till en galax inte så långt bort för ett kosmiskt komediäventyr om en bestämd robot som heter WALL-E. Efter hundratals ensamma år då han gjort vad han byggdes för upptäcker den nyfikna och älskvärda WALL-E ett nytt syfte i livet när han möter en snygg sökrobot med namnet EVA. Följ med dem och många roliga karaktärer på en fantastisk resa genom universum.