Far from the Madding Crowd
Ett passionerat romantiskt drama med Carey Mulligan som den egensinniga unga arvtagerskan med tre olika friare på halsen: en stark duglig bonde, en stilig soldat och en välbärgad mogen ungkarl.
Carey Mulligan porträtterar en envis ung kvinna i ett passionerat drama, som bygger på Thomas Hardys romanklassiker. Mulligan spelar Bathsheba Everdene, en stolt och självständig arvtagerska som tvingas välja bland tre olika friare: en stark och rådig bonde (Matthias Schoenaerts), en stilig och vårdslös sergeant (Tom Sturridge), och en välbärgad och mogen ungkarl (Michael Sheen).