Frost
Orädda optimisten Anna ger sig iväg på en episk resa tillsammans med Kristoffer, och hans lojala ren Sven, för att hitta Annas syster Elsa, vars isiga krafter har fångat kungariket Arendal i en evig vinter. De möter Everest-liknande berg, mystiska troll och en rolig snögubbe som heter Olof. Kommer de att hitta Elsa i tid för att rädda Arendal?