Fullt hus
Parallellt med ett liv som tolvbarnsföräldrar, bestämmer ett medelålders par sig för att satsa på mer utmanande karriärer – han som universitetstränare i amerikansk fotboll, och hon som författare på bokturné. Det dröjer emellertid inte länge förrän båda inser att en stor karriär och en stor familj, är en krävande kombination.