Hokus Pokus
Tre 300 år gamla häxor väcks till liv av ovetande ungdomar och försöker förhäxa staden och återfå sin ungdom. Men först måste de skärpa till sig och överlista tre ungdomar och en pratande katt.
Kusligt kul när tre besynnerliga och vilda häxor – Bette Midler, Sarah Jessica Parker och Kathy Najimy – återvänder från 1600-talets Salem efter att ha uppväckts av ovetande ungdomar. Det blir en komisk och kaotisk kväll när den trixiga trion försöker förhäxa staden och återfå sin ungdom. Men först måste de skärpa till sig och överlista tre ungdomar och en pratande katt. Innehåller scener där tobak förekommer.