Howard
“Howard” är den oberättade historien om Howard Ashman, den begåvade textförfattaren bakom Disneyklassiker som “Aladdin,” “Skönheten och odjuret,” “Den lilla sjöjungfrun” och skaparen av musikaler som “Little Shop of Horrors.” Filmen innehåller arkivmaterial som aldrig visats tidigare och handlar om hur Howard kom att skriva texter till några av världens mest kända familjefilmer.