Insidan ut 2
I Disneys och Pixars "Insidan ut 2" återvänder vi till den nyblivna tonåringen Jennys hjärna, just som huvudkontoret genomgår en plötslig renovering för att ge plats åt något helt oväntat: nya känslor! Glädje, Vemod, Ilska, Rädsla och Avsky, som länge tycks har drivit en framgångsrik verksamhet, är inte säkra på hur de ska reagera när Ängslan, Ennui, Pinsamhet och Avund dyker upp.
I Disneys och Pixars "Insidan ut 2" återvänder vi till den nyblivna tonåringen Jennys hjärna, just som huvudkontoret genomgår en plötslig renovering för att ge plats åt något helt oväntat: nya känslor! Glädje, Vemod, Ilska, Rädsla och Avsky är inte säkra på hur de ska reagera när Ängslan dyker upp, och det ser ut som att hon inte kommer ensam. Maya Hawke ger sin röst till Ängslan, Amy Poehler till Glädje, och därtill rösterna från Lewis Black, Phyllis Smith, Tony Hale, Liza Lapira, Ayo Edebiri, Adèle Exarchopoulos, Paul Walter Hauser, Kensington Tallman, Lilimar, Diane Lane, Kyle MacLachlan, Sumayyah Nuriddin-Green, Grace Lu och Yvette Nicole Brown. "Insidan ut 2" är regisserad av Kelsey Mann och producerad av Mark Nielsen med manus av Meg LeFauve och Dave Holstein och musik av Andrea Datzman.