Kalle Ankas binäring
Kalle och skogvaktaren bråkar om det faktum att Kalle upplever att en björn stjäl hans honung, men inte kan identifiera den. Björnen, Humphrey, försöker stjäla honungen men bina överlistar honom. När Kalle kommer på honom med att försöka suga ut honung med en slang, fyller han slangen med vatten och Kalle, Humphrey och skogvaktaren hamnar allesammans dyngblöta i dammen.