Knight and Day
Tom Cruise och Cameron Diaz spelar huvudrollerna i den här fartfyllda actionkomedin om en småstadstjej som hoppas att hon har träffat sin drömkille, bara för att få reda på att den mystiska främlingen är en spion på rymmen!
Tom Cruise och Cameron Diaz spelar huvudrollerna i den här actionspäckade filmen som gör att du sitter som fastlimmad på din plats. När småstadstjejen June (Diaz) träffar en mystisk främling (Cruise) tror hon att han är hennes drömkille. Men hon upptäcker snart att han är en spion på rymmen och kastas in i en skrämmande katt-och-råtta-jakt över hela världen!