The League
Sean Connery spelar huvudrollen i det här actionäventyret från föregående århundradet, där drottning Victoria samlar några av de största kriminella legenderna för ett hemligt uppdrag.
I det här chockerande actionäventyret hotar en maskerad galning som kallas "The Fantom" att förinta världen. Den legendariske äventyraren Allan Quatermain (Sean Connery) rekryteras av drottning Victoria för att bli befäl över en unik legion av superhjältar - en jägare, en forskare, en vampyr, en osynlig man, en odödlig, en spion och ett odjur - allt i förhoppning om att besegra denna skrämmande fiende!