Pirates of the Caribbean - Död mans kista
Jack har en blodskuld att betala: Han är skyldig den legendariska Davy Jones, havsdjupens hemska härskare sin själ. Men den sluga Jack ger sig inte utan en kamp.
Jack har en blodskuld att betala: Han är skyldig den hemska Davy Jones sin själ, om han inte kan lura döden och evig fördömelse genom att beslagta den ökända ”Död mans kista”. Skaka av rädsla när den mäktiga "Kraken" ryter från havsdjupen för att klyva plankor, krossa skrov och knäcka ben. Innehåller scener där tobak förekommer.