Musse, Kalle och Långben som spökjägare
Musse Pigg, Kalle Anka och Janne Långben driver spökutrotningsfirman Ajax. De får ett samtal där ensamma och utråkade spöken ber dem komma till deras hus. Där skrämmer de livfulla spökena vettet ur dem med sina galna upptåg!