Maggie Simpson in “Rogue Not Quite One”
På väg till förskolan tappar Homer bort Maggie som hoppar in i Grogus flygande barnvagn för ett hyperrymdäventyr i galaxen. När hon ställs inför en grupp med TIE-fighters från Imperiet, tar Maggie med sig fajten till Springfield i denna episka kortfilm som hyllar allt i Star Wars.