Unfaithful
En medelålders hustru och mamma har en affär med en stilig, yngre man. När hennes man får reda på affären konfronterar han mannen i ett beslut som kommer att förfölja honom.
Connie, en medelålders hustru och mamma, har en affär med Paul, en stilig ung fransman. När Connies man, Edward, blir misstänksam anlitar han en privatdetektiv. När Edvards farhågor bekräftas konfronterar han Paul i ett beslut som kommer att hemsöka honom.