The Bob's Burgers Movie
En sprucken vattenledningen skapar ett enormt slukhål precis framför Bob's Burgers, blockerar entrén och förstör Belchers planer för en framgångsrik sommar. Medan Bob och Linda kämpar för att hålla verksamheten öppen försöker barnen lösa ett mysterium som kan rädda familjens restaurang och komma tillbaka bakom grillen.