The Great North
Följ familjen Tobins äventyr i Alaska, där den ensamstående pappan Beef försöker hålla ihop sina barn, inklusive Judy, vars ambitioner leder henne in i det lokala köpcentrets glamorösa värld; Judys bröder, Wolf, Ham och Moon; och Wolfs fästmö, Honeybee.
Wolf får äntligen rollen i den lokala Alaska-överlevnadsshowen Dropped Off To Die.
Beef upptäcker spänningen med stuntfiske. Aunt Dirt anordnar en tävling för att ersätta honom.