Playing with Sharks
Valerie Taylor är en sann pionjär inom såväl filmskapande under vatten som hajforskning. Hon är en levande legend och en ikon i undervattensvärlden, vars livsverk har lagt grunden för mycket av det vi vet om hajar i dag. Med hjälp av otroliga arkivfilmer från livet under vattnet, tillsammans med intervjuer med Valerie själv, följer “Playing with Sharks” den djärva havsutforskarens resa från mästerlig spjutfiskare till passionerad beskyddare av hajar.