Pluto på hundutställning
Pluto passar inte in på den snofsiga hundutställningen, där han flirtar med den söta pekingesern Fifi. Domaren säger åt Musse och Pluto att försvinna, men när en brand utbryter är det Pluto som räddar Fifi och blir utropad till hjälte.