Pretty Woman
När gatusmarta Vivian (Julia Roberts) möter miljardären Edward (Richard Gere) har de väldigt olika liv. Men Vivians energiska anda utmanar Edwards praktiska inställning till livet, och det dröjer inte länge förrän de lär sig av varandra - och faller för varann!