Pride: Kärleksparaden
Med exklusiv tillgång till några av världens största Pride-firanden av HBTQ+-kultur levererar vi ett nytt perspektiv – ifrån luften. Vi kommer att visa upp alla aspekter – dess historiska aktivism, dess orädda kreativitet och all den logistiska uppfinningsrikedom som krävs för att genomföra de färgsprakande festivalerna fyllda av hopp.