Primeval
Ett amerikanskt nyhetsteam, som är fast beslutna om att fånga detta omättliga monster och sätta stopp för dess djävulska framfart, reser djupt in i de mörkaste delarna av den afrikanska djungeln för att jaga rätt på sitt byte.
Inspirerad av den sanna berättelsen om en legendarisk 7,5 meter lång människoätande krokodil, kommer nu den häftiga och skrämmande skräckfilmen Primeval, med Dominic Purcell och Orlando Jones i huvudrollerna. Ett amerikanskt nyhetsteam, som är fast beslutna om att fånga detta omättliga monster och sätta stopp för dess djävulska framfart, reser djupt in i de mörkaste delarna av den afrikanska djungeln för att jaga rätt på sitt byte. Men Gustave, som de infödda kallar honom för, är också på jakt – ständigt i rörelse smiter han alltid undan och är konstant sugen på människokött. I denna megaspännande nagelbitare, om den sluge mördaren som fortsätter att bana väg på sin blodfyllda stig av fruktan, kommer du att sitta som på nålar och känna att ditt hjärta nästan hoppar ut ur bröstet.