Terra Nova
Från verkställande producenterna Steven Spielberg, Peter Chernin, René Echevarria och Brannon Braga kommer ett episkt familjeäventyr som skapats under 85 miljoner år. Serien är inriktad på Shannon-familjen när de ansluter sig till den tionde pilgrimsfärden av nybyggare till Terra Nova, den första kolonin som etablerats i detta vackra men förbjudna land.